МҰҒАЛІМДЕРДІҢ ЖАЛАҚЫСЫ ЖЕТКІЛІКТІ ДӘРЕЖЕДЕ МЕ?

Жақында «ҚазАқпарат» ақпараттық агенттігі «2015 жылдың 1 қаңтарынан жоғары санаттағы мұғалімдер жалақысы 91 мың 494 теңгені құрайды», - деп хабарлады.

«ҚазАқпараттың» ақпаратына сүйенсек, 2015 жылдың 1 қаңтарынан бастап еліміздегі жоғары санатты мұғалімдердің жалақысы 91 мың 494 теңгені құрайтын болады. 2014 жылдың 17 маусымында Қазақстан Республикасы Парламенті Мәжілісінің Әлеуметтік-мәдени даму комитетінің кеңейтілген отырысында Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрлігінің жауапты хатшысы Аида Құрманғалиева осылай мәлім етті.

Еске сала кетейік, Мемлекет басшысы Н.Ә. Назарбаевтың Жолдауда жүктеген тапсырмасына сәйкес, Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрлігі азаматтық қызметкерлерге жалақы төлеудің жаңа жүйесін әзірлеген болатын. Осыған орай, жауапты хатшы азаматтық қызметшілерге жалақы төлеудің қолданыстағы жүйесі мен жаңа жүйенің ерекшеліктеріне тоқталып өтті. «Айталық, білім беру саласында жоғары санаттағы мұғалімдердің жалақысы биылғы жылдың 1 қаңтарында үстемеақысыз, негізгі бөлігі 68 мың 664 теңге болды. Ал 1 сәуірдегі 10 пайыздық өсімнен кейін олардың жалақысы 73 мың 761 теңгені құрады. Яғни, бұл жоғары санаттағы мұғалімнің негізгі жалақысы, бұған үстемеақылардың қосылатынын ескеру керек. Ал ұсынылып отырған жаңа жүйеге келсек, келер жылдың 1 қаңтарынан бастап жоғары санаттағы мұғалімнің негізгі жалақысы 91 мың 494 теңгені құрайтын болады. Бұл – негізгі жалақы, оған үстемеақы қосылады», - деді А. Құрманғалиева. Оның айтуынша, жаңа жүйеге сәйкес, мұғалімдер жалақысы 33 пайызға өсетін болады. «Осылайша, Елбасының мұғалімдер жалақысын көтеру туралы тапсырмасы келер жылдан бастап жаңа жүйеге сәйкес жүзеге асатын болады», - деді Жауапты хатшы (http://inform.kz/kaz/article/2669414).

Сонымен бірге «Білім туралы» Қазақстан Республикасының 2007 жылғы 27 шілдедегі №319 Заңының «Педагог қызметкердің мәртебесі» атты 7-тарауының «Педагог қызметкердің құқықтары, міндеттері мен жауапкершілігі» атты 51-бабына сәйкес педагог қызметкердің жеке педагогтік қызметпен шұғылдануға құқығы бар.

Жоғарыда аталған Заңның 37-1-бабы бойынша:

«Жеке педагогтік қызмет:

1. Табыс алумен байланысты жеке педагогтік қызмет кәсіпкерлік қызмет болып табылады. Жеке педагогтік қызметпен айналысатын тұлғаны мемлекеттік тіркеу Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес жүзеге асырылады.

2. Жеке педагогтік қызмет лицензияланбайды».

 

Кез келген материалды пайдалануға «Зерттеуші» Республикалық ғылыми-білім беру орталығының zertteushi.kz Интернет-ресурсына сілтеме жасалғанда ғана рұқсат етіледі.

Жаңалықтар

20.10.2017
Біздің бір жақсы жаңалығымыз бар. ҚР Білім және ғылым министрі Е.К. Сағадиев мырза келесі аптада, 2017 жылғы 27 қазанда білім және ғылым саласындағы Үкіметтік емес ұйымдардың басшыларымен кездесу өткізуі тиіс. Үкіметтік емес ұйымдармен өзара іс-қимыл саласындағы уәкілетті орган – ҚР Дін істері және азаматтық қоғам министрлігіне қарасты Азаматтық қоғам істері комитетінің ресми сайтында жарияланған «Орталық мемлекеттік органдар басшыларының азаматтық сектор өкілдерімен халықтың өзекті мәселелерін талқылау бойынша 2017 жылдың 2-ші жартыжылдығындағы тұрақты кездесулер кестесінде» осылай деп жоспарланған.
16.10.2017
«Зерттеуші» Республикалық ғылыми-білім беру орталығы» мекемесі (Мекеме) кiрiс түсiру негiзгi мақсаты болып табылмайтын және алынған таза кiрiстi қатысушылар арасында бөлмейтiн, қосымша білім беретін білім беру бағдарламаларын, білім саласындағы ақпаратқа қол жеткізу, педагогика кадрларының біліктілігін арттыру курстарын ұйымдастыру және жүргізу, әлеуметтік кәсіптік бағдарлау, кәсіптік оқыту, жұмысқа орналастыруда делдалдық көрсету жұмыстарын іске асыруға бағытталған заңды тұлға – коммерциялық емес ғылыми-зерттеу, ғылыми-білім беру, оқыту-кеңес беру, заңдық және құқықтық кеңес беру, редакциялық-баспа ұйымы болып табылады.
11.10.2017
Ресми түрде еңбек демалысында болсақ та, жаз бойы талапкерлер мен ата-аналардың арасында ақпараттық-түсіндіру жұмыстарын жүргіздік. Бұл істі еріккеннен немесе бастықтардың көздеріне түсу мақсатымен емес, қарапайым қара халықтың мүддесі үшін атқардық.